Populärt?

Men man kan börja undra vart världen är på väg.
Att   det   är   inne   att   ha   en   ätstörning   har   väl   ingen   missat?
Nej, man stör sig otroligt. Folk som tror att dom har en ätstörning, folk som vill ha en äs. Folk som klagar över sin vikt och klagar över allt dom måste äta. Det är tydligen nyckeln till uppmärksamhet i dagens samhälle.
Och jag hatar det!

För oss som faktiskt har en ätstörning är det ytterst förolämpande.
När whoa, alla omkring en helt plötsligt blivit som en själv, fast inte på riktigt.
Jag tycker det är töntigt, dåligt gjort och snällasnällasnälla ta bort trenden!
Jävla konstiga, normala, ungdomar! LEV LIVET så länge ni kan!


Kommentarer
- Outer perfection

Jag är tvärtom: kan inte hjälpa att jag har annorlunda tankar om mat, men ser inte mig själv som ätstörd - vill inte se mig själv som ätstörd!

2008-11-27/00:04:48
URL: http://outerperfection.blogg.se/
- nelmo

tänkte precis på det idag med. Min kompis säger att hon är fet. men hon äter (och njuter!) av mcdonalds mat, pizza, godis och sånt. Idag drack hon en cola och sa "ååh fan va mätt jag är. kommer inte kunna äta på 2 timmar" och strax efter "visst är jag fet? jag har ätit så lite idag, jag åt inte igår helller knappt, bara en macka till frukost och oboy.. Och sen skollunchen för 3 timmar sen.

2008-11-27/16:36:10
URL: http://nelmoo.blogg.se/
- Jossan

Du har så rätt! bra att du skriver om det

2008-12-07/18:44:52
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0