Kort uppdatering.

Mycket händer nu. Finns bara liiiiiite tid över åt att göra annat och idag lägger jag den på bloggen.
Jag kommer skriva lite vad jag gjort och hur jag mår men svara på era kommentarer gör jag så fort jag blir klar med alla dessa läxor! Vilken antagligen blir i helgen (jag ursäktar för det)!

Mår rätt okej, ångesten ligger lågt och håller sig gömd, vilket den gör bra i och kan stanna där tycker jag! Annars har jag levt i snart fem dagar på endast bubbelvatten, cola zero och varmakoppen. Fastat alltså ... Det har gått bra! Matlust och sötsug är som borttrollade och jag har gått ner nästan två kilo. Antagligen vattenvikt men sak samma!

Jag har en "veckans fråga" på g, men den kommer i ett enskilt inlägg,

Kram!

Kommentarer

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0