Jag åt två, faktiskt.

Åh ...!
Gud vad jag älskar hatar vitt bröd! Är det så gott egentligen? Det smakar ju bara ... sött? Jag åt av ett bröd förut (65 kcal skiva, ganska små skivor) Och jag smakade efter ordentligt, det var inte alls gott!

Jag åt två faktiskt, äckligt.
Man känner sig skyldig till att avslöja för er hur mycket och vad jag äter. Imorse åt jag t.ex liite fil, det var jättegott. Till lunch fick vi nån potatis som bara droppade av fett.
Det var nog det äckligaste jag sett.

Jag vill göra ett ögonlyft typ, eller a ni vet när dom tar bort en bit av ögonlocket så att huden blir mindre slapp där? Skulle säkert få mycket snyggare ögon då.

Tror jag i alla fall ...

Kommentarer
- tooti

vitt bröd smakar ju inget det är ju typ bara luft och det finns inget att tugga det lägger sig som en degklump i magen

2008-11-19/18:48:29
URL: http://tooti.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0