Jävla byxor.

48.4

Skulle ut idag. Tänkte ta på mig ett par byxor som jag senast använde i somras, dom har lite "häng" stil och har vart väldigt pösiga på mig.
Så varför hade jag sådana problem med att få på dom imorse då? Jag hatar att prova byxor, blir helt galen!
Gick ut till mamma och klagade "varför är mina byxor såhär tighta?! Dom ska va pösiga ju!".
Fick ett väldigt uppmuntrande svar, "du har väl börjat få fylligare former."
No shit sherlock.
Jag hatar att vara tjej, ha feta breda höfter osv. Så jävla onödigt.
Jag har börjat gå ner i alla fall, vilket känns bra.

Kommentarer
- LiMechanique

Hur gammal är du? :)

2008-12-29/18:33:02
URL: http://quixotic.blogg.se/
- Marina

kunde inte hålla med dig bättre, hatar mina höfter de är onormalt stora och breda.

2008-12-29/23:27:51
URL: http://ironic.blogg.se/
- m

håller med, "tjej-former" är fult.

2008-12-31/13:53:44

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0