Jag skall bara gör en sak klar;

Jag har märkt att jag har en hel del läsare som fått hela bloggens mening om bakfoten.
Dom verkar inte läsa innehållet, antingen kollar dom bara på bilden och skriver "snygg kropp du har" men jag har liksom inte lagt ut en endaste bild på min egna kropp på  flera månader. Läser man inlägget så står det helt klart, med fetstil att det inte alls är min kropp.

OCH till det MEST IRRITERANDE NÅGONSIN: JAG BANTAR INTE!!!
Varför tror alla att jag "bantar"?! Vafan? Har dom ens tagit en titt över mina inlägg?
Det är jävligt stor skillnad mellan att banta och att konstant tänka på mat, räkna kcal, väga sig, träna som en idiot, hata sin kropp- ja varenda centimeter, hata sig själv, vara sjuk, HA EN ÄTSTÖRNING.

Sluta tjafsa om banta, snälla, för jag är fett trött på att skriva kommentarer tillbaks i form av "men jag bantar inte" m.m.
Från och med nu, den som kommenterar något om att jag bantar; er svarar jag inte.
Och ni som tycker att jag har "en snygg kropp" utan att ens ha sett den; jag kommer låtsas som om det är min kropp och säga tack med ett leende.

//

Kommentarer
- Marcus Å

Ok, trivs du bra då? :)

2008-12-12/14:42:07
URL: http://slipsens.blogg.se/
- Marcus Å

Tycker du också det är jobbigt med folk som bara "raggar" läsare alltså? ;):P

2008-12-12/14:57:46
URL: http://slipsens.blogg.se/
- mg

åååååh, jag håller med dig som fan! så jäkla irriterande.

2008-12-12/15:10:44
URL: http://stayperfect.blogg.se/
- mmmmm

varför verkar du så gärna vilja ha ätstörningar? det verkar verkligen som att du bara tycker det är coolt :S

2008-12-12/16:13:52
- Bitterfitta

skit i kommentarerna, de fattar ändå inget

2008-12-12/20:21:05
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
- Anonym

svar till "mmmm"; jo men de flesta med ätstörningar har faktiskt problem med uppmärksamhet.. därför är det viktigt att man särskiljer dem ifrån "mängden".. shit



Ledsen Ana, jag älskar din blogg, men jag måste hålla med "mmmm" om det här..

2008-12-14/22:42:07

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0