Hej, förlåt mig.

Hejhejhej.
Är ganska stressad just nu. Vaknade för ungefär tio munuter sedan. Jävla förbannade...väckarklocka!
Måste iväg också, och imorgon är det nyår, usch. Jag gillar nyår, så ni inte tror något annat. Men nu är det så att nyår också = mat & fest, som i sin tur = usch & onyttighet.
Förstår ni bättre nu? Det är mina smartaste argument...

Nej, ju skall jag slänga på mig tights och börja städa, galet mycket och snabbt.
Och alltså, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har svarat på era kommentarer, men såhär i mellandagarna så gör jag ungefär allt jag kan för att hinna med normala saker också. Bloggen får helt enkelt vänta då.
Men efter nyår!

Puss!

Kommentarer
- Miss Piggie

Förstår precis tankebanan.

Gott nytt år! Ändå =P

2008-12-30/17:20:48
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0