Because the mirror hurts worse than starving

I vilket fall som helst; idag har gått rätt dåligt kan jag säga. Inte jättedåligt, men tillräckligt för att jag skall hata mig själv ännu mer. Jag fick en liten motivationskick nu mot kvällen dock så imorgon går det säkert finfint.
Jag bryr mig inte vad ni tycker, vad ni säger, om ni tycker att jag är ett anorexia offer-som glufsar i mig mat som ett svin (jag har fått höra det, ja), jag tänker bli smal nu. Vacker.
Och jag tänker inte vara något jävla svin i era ögon, och jag äter ändå nästan aldrig med vänner och folk så det är helt konstigt att dom fått den uppfattningen om mig. Det måste i alla fall ändras!

Nu.


Kommentarer

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0