Aldrig hungrig.

Känslan av att vara konstant mätt/illamående har blivit min största fiende.
BED = Binge Eating Disorder ... Varför känns det som om jag har gått från Ana till BED?
Jag slutar inte äta.
Hela tiden har jag någonting i handen/munnen. Jag tränar inte, jag kräks inte. Jag har tappat kontrollen och det verkar som om jag äter igen allt jag missat.
Det är hemskt, ni vill inte hamna här, ni vill inte. Ni inser inte hur dåligt man mår av att gå och lägga sig med full mage, illamående och känslan av att bara äta äta äta äta.

Jag vet att jag är jättedålig på att blogga just nu men ni får stå ut och ha tålamod. Det kommer vara såhär tills jag slutar äta och återtfår kontrollen. Allt är ett helvete just nu. Allt. Jg vet inte vad jag ska  göra längre, men det måste få ett stopp. Jag går inte upp mer i vikt nu i alla fall, vilket är ganska bra. Jag har stått still på hemska 49.5 nu i några veckor, gud hjälpe mig ...

Vi hörs nog snart igen :)!
/Stay strong, kramar, Moi!
Jo, för er som inte vet, såg att det var någon ... Binge betyder typ hetsa, alltså hetsätnings störning typ är binge eating disorder.

Kommentarer
- Blueberries

usch jag har redan vart där men nu har mian börjat utvecklas men jag ska bort därifrån.

2008-08-31/15:20:21
URL: http://blueberriies.blogg.se/
- T

ursäkta om jag är seg.. vad betyder binge?

2008-08-31/17:25:55
- lowisa

jag är också där, precis där.

2008-09-04/17:22:49
URL: http://lowisaaa.blogg.se/
- Anonym

Men hallo, är du trög? Varför du äter mycket nu är för att kroppen behöver maten som du försöker undvika. dvs du kommer att äta mer för att kroppen ska ta igen allt. Du kommer pendla upp och ner, om du nu gör detta på ett bra sätt så slipper du det. Dagens ungdomar är dumma i huvudet, jag ahr gått ner massa kilon genom att träna och äta rätt, inte att svälta mig. Idioter, må ni alla dö för det är ju det ni strävar efter.

2008-09-12/17:38:45

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0